Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Drasna | użytkownik

imię i nazwiskoDrasnaSandra adresWarszawa zarejestrowany09.12.2006 @08:52:25 ostatnio na stronie05.07.2017 @14:48:20

urodziłam się w 1989. Głównie zajmuje się nauką w ZSF. Jednak najbardziej lubie retushowanie zdjęć w PS. Interesuję się również końmi, zjawiskami nadprzerodzonymi, wszystkim co piekne tajemnicze erotyczne. Kocham biegać po łące i cykać makrofoto owadom oraz kwiatom ale to raczej na życie nie da zarobić.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwdrasna.grono.net Gadu-Gadu1770493
digarty20 komentarze113 posty na forum1

komputer / sprzęt
Komuter b,lipny:P/ Aparat: Lumix DMC-FZ20

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Drasna    11.10.2011 @23:23:41
eh no to juz nie mam aparatu... ehs... ukradli mi
~Deymos61    18.02.2009 @08:53:47
Pozdrawiam serdecznie i uwierż w swój sprzęt Zapraszam na nasze nocne wypady Warszawskie napewno pokażę Ci co Twój aparat potrafi
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~RafiSan    08.12.2008 @13:03:45
Ktoś musi płakać żeby ktoś mógł się śmiać...Co się z nami stało Sandra?Dziwisz się czemu mi nie przeszło?Powiem Ci dlaczego,jeżeli Kochasz kogoś naprawdę to ta osoba jaką krzywdę by Ci nie wyżadziła,jak bardzo by nie skakała po Tobie i tak jej wybaczysz.Jeżeli żyjesz masz niby wszystko,ale brakuje Ci właśnie czegoś.Te puste mniejsce w moim sercu to TY!Już na zawsze bede czół że czegoś mi brak...Zostało mi tylko marzyć i mnieć nadzieje że gdzieś kiedyś bedzie dla nas wspólne szczescie!!!Tak bardzo Cię Kocham i zrobił bym dla Ciebie wszystko.Chciałbym się tobą opiekować jak kiedyś,zawiazać szalik jak jest zimno,kazać nosić czapke.Przytulić się do Cibie jak ogladalismy film.Zabierać Cię na kolacje i cieszyc się że jesteś ze mną,a cały swiat by sie nie liczył.Wspomudz w realizacji marzeń!Ale niestety Ty nie czujesz chyba Tego co ja!Ja nie umiem swojej pustki w sercu zastapić kims innym!Pamiętaj że zawsze jest miejsce dla Ciebie w moim sercu!Chyba nikt tak bardzo nie Kochał Cię żeby patrzeć na Ciebie,widzieć jak jesteś z kims innym,znosić to i wybaczać!Bende czekał na Ciebie!!!Kocham Cię!!!
~render    12.02.2008 @10:22:15
Masz lepszy aparat ode mnie
_______
oommmmmm
~pggawronek    16.12.2007 @18:04:30
Ładna, ładna
~Mrufig    24.10.2007 @23:06:06
hej

poznajesz lub nie.
figa z fotograficznej (kiedys tam urzedowalem)
_______
vlep[v]net / massmix
~siwybar    21.08.2007 @04:30:36
ładne portfolio bardzo ładne miło się ogląda świetne portrety
~KamilWolski    25.07.2007 @10:51:34
"(...)ale to raczej na życie nie da zarobić."

Oj da się, da się. Praktyka, kontakty, reklama, dobre pomysły, rozpoznawalność stylu i jeszcze takie tam inne i zarobisz .
_______
http://kamilwolski.pl - portfolio
~Drasna    02.07.2007 @10:46:44
:/ wywalili foto:/ dobre foto które dostało rewelacje pierwszą, bez ostrzeżenia...... ooo nie, będzie ono na digarcie jak nie teraz to później!
~dziqs    29.06.2007 @20:24:45
fajne pracky
_______
Czy istnieje coś gorszego niż miłość brzydkiej kobiety? Owszem - przyjaźń pięknej kobiety.
~Drasna    22.06.2007 @19:01:05
a czemu nie.. poza tym ie taka ładna znów.
~vinkiel    24.05.2007 @13:07:27
tak
bo tez mi to nie pasowalo
teraz wiem jak to robic juz
_______
kto gra grubo wygrac musi
~blender89    05.05.2007 @10:18:28
:D
~alonso    23.04.2007 @18:43:43
fajna galeryja
~Crackers89    21.04.2007 @23:10:01
Może nie aż takie super, ale staram sie
_______
"Keep on rockin' in the free world..."
~Drasna    16.04.2007 @21:42:57
nie uważam żebym była aż na tyle brzydka... poprawiam estetyke zdjęć
~pizmak1    16.04.2007 @21:33:29
Photoshop przyjaciel kazdej dziewczyny co ja nie stac na operacje taki zarcik
_______
Zapraszam do mnie ...
~vinkiel    09.04.2007 @03:11:29
kurcze
jak na moje oko to tak srednio dobierasz ten retusz
na kazdej fotce (portretowej szczegolnie) rzuca sie w oczy i zamiast powodowac podniesienie etetyki to ja obiza (i tez nie w sensie ze celowo). popracuj nad tym bo masz pomsyly ale kaleczysz te prace. pozdrawaim
_______
kto gra grubo wygrac musi
~Zuch    06.04.2007 @10:39:07
sorki ze pomyłkę płci nie patrzałem na profil. a co do tła..może miało tak być, ale i tak mam prawo do własnej opinii i poprostu takiej styliztyki znieść nie mogę. bo przypomina mi to pana Zenka co ma aparat jakiś i chce porobić zdjęcia dziewczyną, albo fotki ślubne na tle fototapety.Twoje inne fotki są ok, ta też właściwie, no ale to tło...nie mogę.
_______
http://www.zuch.blox.pl

łap mnie na fejsie:

http://www.facebook.com/ZUCH.probuje.rysowac

będzie fajnie
~kuki007    06.04.2007 @01:44:39
PS dobry na wszystko Pomyje Posprzata :D:D
_______
Ctrl Alt Del
~kuki007    06.04.2007 @01:41:00
proste zmien aparat lub nierob zdjec teczy :D
_______
Ctrl Alt Del
~kuki007    06.04.2007 @01:36:26
dzieki
a tecza jest sztuczna tzn na zamowienie
_______
Ctrl Alt Del
~gargeran    06.04.2007 @01:10:03
po wchodzeniu na te schodki do dziś mam zakwasy na lydkach e tam, chyba przesadzasz z tym realem... wrzucilem nową fotkę, zapraszam
~gargeran    06.04.2007 @01:02:22
slicznie tworzysz Kuliżanko no i masz zalety, które nie da się ukryć, upiększają Twoje prace. Pozdrawiam
~VILY    28.03.2007 @20:17:51
dzięki bardzo i zapraszam do siebie ponownie
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt